keresőOPTIMALIZÁLÁS elemzés
A tévhitekkel ellentétben az optimalizáló szakember dolga mára minden esetben az ügyfél iránymutatásai alapján a legköltséghatékonyabb, minden eladhatósági szempontot figyelembe vevő komplex online rendszer biztosítása.Ennek az oka egyszerű: nincs már olyan szakember, akinek ne kellett volna tucatnyi új technikát elsajátítani, akár pár hónap alatt. Így forrt össze az online marketing mindegyik szegmense.
Azonban ez is csak a jéghegy csúcsa, a legjobb megoldás mindig az ügyfél megismerése és olyan megoldás biztosítása, amely speciális módon szemlélteti a megoldást, személyre szabva.
Mivel mára az optimalizálás nem két linken keresztüli megosztásból áll (sosem volt így) én az emberi nyelvezetet kívánom átadni, amely ugyan további száraz tényeket tartalmaz, mégis érthetően támasztja alá, hogy közösek az elképzeléseink.
Mindemellett fontos, hogy ez a témakör akkor tud hatékonyan működni, ha a másik oldal is szervesen kiveszi belőle a részét.
A fentiek alapján cégünk online marketing divíziója által nyújtott szolgáltatás esetén minden esetben megfeleltethetőségi vizsgálatnak kell történnie, amelyet jelen dokumentum tartalmaz.
Indok: Amely online marketing kampány ezen vizsgálat nélkül készül, az nem felel meg a 2019-es kereső marketing szakmai iránymutatásoknak.
A keresőoptimalizálási megfelelőség többek között mára nem feltétlenül kulcsszó választás kérdése, hanem egy alapfeltétel a keresőkben való megjelenhetőség és a jól működő hirdetések szempontjából.
Cégünk a piac szereplőitől eltérően kizárólag szakmai és minőségi alapokon tudja megközelíteni a projektet, egyben a Google Ads-ot és bármely optimalizálási szolgáltatást is.
- Social Media Marketing
- Konverzió optimalizálás
- PPC rendszerek
- forgalom analitika
- Mikrókonverzió kutatás
- Konverzió analitika
- Oldalak vizsgálata pages analysis
- Kilépő pontok elemzése
- Üzleti csatornák
- Riport generálás
- Reklámok és ajánlatok
- Remarketing